Tuesday, January 10, 2017

TÁNCOS GOMBA




Az újév első napjaiban, a sok nehéz ünnepi étel után mindenki könnyebb ételekre vágyik.
Régi családi receptek közt kutakodva bukkantam erre, a receptre, amit kicsit átgondoltam é selőször  a recept majd  saját elképzeléseim alapján már kétszer készitettem el.
Hogy miért táncos gomba, talán azért, mert a kalapjával felfele megtöltött gomba ide oda forog a kenyérszeleten. Miután igen jóizú és könnyen elkészithető így a kedvenceink kategóriájába soroltam.


Én négy tojást főztem keményre. Megtisztitásuk után a tojást apró kockákra vágtam, és egy kis tálba tettem.
A gombáknak  a tönkjét kicsavartam a gombát gyorsan lemostam és lecsepegtettem. A gomba szárait később egy zöldségleveshez tettem.
A felkockázott tojáshoz, egy kevés krémsajot, apró kockára vágott piros kaliforniai paprikát, apróra vágott petrezselymet adtam, sóval, borssal pedig beizesitettem, és az igy  elkészült tölteléket kiskanál segitségével a gombafejekbe töltöttem.




Tűzálló tálba helyeztem a megtöltött gombát és megsütöttem. Serpenyőben kevés vajon kenyerszeleteket piritottam rápakoltam a gombákat és tejfollel tálaltam.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...