Friday, September 28, 2012

MAJONÉZES GOMBASALÁTA

Éveken keresztül készitettem a majonézes gombasalátát egy másik recept alapján, és nagyon izlett.
Aztán megláttam egy másfajta receptet és kipróbáltam, és sokkal finomabb lett.
0,5 kg gomba
1 db méretes citrom
1 pohár tejföl
15 dkg majonéz
1 teáskanál mustár
2 teáskanál kristálycukor
1 csipet szárított tárkony (ha nincs friss)
Pár csepp zöld citrom leve
Őrölt fehérbors
Elkészitése:
Ha friss gombából készitem :Alaposan megmosom, de nem áztatom. Forró vízzel leöntöm, ízesítem a sóval és egy citrom kifacsart levével. Forrástól számítva 5 percig főzöm – így nem lesz puha, ress marad. Leszűröm, és hagyom hűlni. Ha konzervből késziten, mint én most, akkor a levét leöntöm, majd leöblitem.A többi hozzávalóból elkészítem az öntetet. A gombát vékonyabb szeletekre vágom, és a mártásba keverem.Jól lehűtve tálalom.Kitünö !
Forrás:itt

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...