Sunday, September 30, 2012

JALAPENO PAPRIKA TÖLTVE, BACONKÖNTÖSBEN


Ez az mexicói étel nagyon népszerü Arizonában. Népszerüségét egyszerüségének, az elkészitéséhez való idő rövidségének, a nem sok hozzávalóinak és nem utolsó sorban nagyon finom izeinek köszönheti.

A jalapeno paprika héja vastag kemény, ereit ki kell vágni, mert a paprika erős.Ehhez kiskanál vagy, ahogy én használtam citromhéj kaparó is alkalmas.Gumikesztyü használata sem árt.




A paprikákat megtisztitás után, áttört fokhagymáva és kevés sóvall izesitett Philadelphia krémsajttal megtöltöttem, megfelezett vékony bacon szeletekkel beburkoltam, pici olajjal meglocsoltam , mert a bacon, amit vettem hajszálvékony volt és szinte semmi zsiradékot nem tartalmazott, és kb 2o percig, a sutőben megsutöttem.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...