Tuesday, August 16, 2022

GYÜMÖLCS POHÁRBAN



 Meleg van, és igyekszem a legkevesebb időt eltölteni a konyhában.

Pár kiló szilvát kaptam, aminek a  nagy része üvegekben  már a spájzban landolt, de volt ami a szállításnál kissé megsérült, megpuhult, így avval is kezdeni kellett valamit.

A szilvát ( kb. bő fél kiló ) mosás és kimagozás után edénybe tettem, rá  öntöttem egy  kávéskanál barna cukrot, fahéjat és őrölt szegfűborsot. A gyümölcsöt felmelegítettem addig amit a cukor és a fűszerek jól elolvadtak és a gyümölcs leve gyöngyözni nem kezdett. Ez pár perc volt csupán.



Poharakba raktam és kihűlés után a sütőbe tettem.

Felhasználáskor tehetünk rá bármilyen krémet, felvert tejszínhabot, joghurtot stb.

Mi nem variáltunk a fűszeres,  és jól lehűtött gyümölcsöt lehűlés után jóízűen elfogyasztottuk



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...