Sunday, October 6, 2013

LIME MADELEINE

Egyszerü és finom Hozzávalók: 3 nagy tojás szobahőmérsékleten 175 gr. liszt 13o gr. kristálycukor 1 teáskanál sütópor 12o gr. vaj szobahőmérsékleten 1 evőkanál limelé vagy citromlé 1 lime reszelt héja vagy reszelt citromhéj pici só ha szükséges 2 evőkanál viz A vajat keverjük habosra a cukorral majd, adjuk hozzá a tojásokat, a lisztet és a többi hozzávalót és jól dolgozzuk össze. A recept szerint egy éjszakát kellett volna a hütőben pihentetni, de én azonnal szilikonos formákba töltöttem és kb. 200 fokon kb. 8 percig sütöttem. Lehetett volna citromos szirupot tenni rá, de mivel nem szeretem a túlcukrozott dolgokat, igy a sima Madeleine kagylócskákkal is megelégedtem. A recept David Lebovitztól való, némileg átköltve

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...