Saturday, May 30, 2015

PADLIZSÁNKRÉM, BABA GANOUSH

A  padlizsánkrén elkészitésénél a majonéz kikerülése volt a cél, igy jutottam el David Lebovitz receptjéhez
Nem csalódtam, könnyű ,finom  kiadós volt.
A legjobb, ha piritós  kenyérre tesszük.


1 nagy padlizsán
2 evőkanál tahini ( szezám paszta )
izlés szeint só, én 1 teáskanálnyit használtam
izlés szerinti citromlé, én 2 evőkanálnyit használtam
2 gerezd fokhagyma pépesitve
1 csipetnyi chili pehely
1 evőkanál oliva olaj
diszitésnek cilantro/origano levél,
ha nincs petrezselyemlevél

A padlizsánt sütőben vagy gázlángon megsütöm, forgatva, addig mig minden oldala kissé beesik. A padlizsánt bőrét eltávolitom,  a padlizsán húsát villával összetöröm, Hozzáadom a tahinit, a sót, a fokhagymát, a citromlét, és jól összekeverem. A tetejére öntöm az olivaolajat, a chili pelyhet, és az origano leveleket.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...