Friday, December 14, 2012

GESZTENYEPÜRÉ

A gesztenyepüré a tejszinhab dombocskáival, az illatával, a finomságával sokakat rajongójává tesz.
A gesztenyepürét jellegzetes magyar édességnek gondoljuk, de ez nem igy van, igazából  egy francia eredetű finomságért rajongunk. A franciák nem egyszerüen gesztenyepürének hívják a szelídgesztenyéből készült édességet, hanem az elegáns Mont Blanc névvel ruházták fel, jelezve a fehér csúcsot a tetején.




Én most francia gyártmányú dobozos gesztenyemasszát vettem, ami nem volt izesitve. 
Miután kivettem a dobozból ,villával fellazitottam, porcukorral, vaniliával  és rummal összekevertem izlésem szerint, majd krumplinyomón  talpas üvegpoharakba pasziroztam és porcukorral enyhén édesitett, keményre felvert tejszinhabbal diszitettem. Pazar lett.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...