Monday, December 24, 2012

SPANYOL RIZS,SPANISH RICE


Hozzávalók:
2 evőkanál olaj
1 közepes vöröshagyma 
20-25 dkg rizs
3 gerezd apróra vágott fokhagyma 
2 1/2 csésze csirke húsleves
1 csésze sima paradicsomszósz  
4 púpozott evőkanál apróra vágott petrezselyem ( elhagyható )



Elkészítés:
Egy közepes serpenyőbe tegyük az összevágott hagymát és 1- percig melegitsük, mig összeesik. 
Adjuk hozzá a  száraz rizst és főzzük a hagymával  körülbelül 5 percig,  amíg a rizs aranybarna szinüvé válik. Tegyük hozzá a fokhagymát,és még egy percig melegitsük  össze vele.
Adjuk  hozzá a húslevest, és  a paradicsommártást , adagolva, nem egyben ,végül pedig a petrezselymet ( nem mindig tesznek bele, én is kihagytam )Keverjük össze, és forraljuk fel. Amint forrni kezd, kapcsoljük  ki teljesen vagy tegyük  egész alacsony fokozatra.. Igy pároljuk 20 percig.
Bármilyen mexicói étel kisérője lehet. Én paradicsom ivólével készitem, mert szerintem igy a legfinomabb, persze konzerv és érett nyers  paradicsommal is müködőképes. 
Izre a szerb rizses hús rizsére hasonlit, és nagyon finom.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...